sobota, 21 stycznia 2012

♥14 Tangle Teezer






OPIS: Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów.Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.
Tangle Teezer jest idealna do masażu skóry głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień.

Moje wnioski: Niedawno skuszona opiniami na wizazu i youtube ta szczotka postanowilam ja zakupic !;) Długo sie wahałam bo szczotka kosztuje około 50zł na allegro.. kawałek plasiku tyle kasy ;/
Zawsze miałam problemy z rozczesywaniem włosów, wedlug mnie ta szczotka mi wcale tego nie ulatwia stosuje ja od jakiś 2 tyg. Szczotka wyrywa duzo wlosow :( wiele ich zostajeee na szczotce. zawsze mialam problem z wypadajacymi wlosami .. a teraz wypada ich 2x wiecej, masaz skory glowy hmm .. nawet nawet ale bez szału :) ! Dam jeszcze szanse tej szczotce :)
Dla mnie ta szczotka jest fajna dla suchych wlosow wtedy na prawde swietnie je rozczesuje :) bo mokre to udreka ! :) Nie moge jeszcze powiedziec czy ta szczotka poprawia kondycje wlosow bo testuje ja za krotko :))))


xoxo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz