sobota, 18 lutego 2012

♥20 Produkty bez których nie moge żyć !!!! :)

Dziś opisze wam kilka prodóktów bez ktorych nie mogę żyć :) oczywiscie nie są to wszystkie .. wybiorę te ktore wracają do mnie za każdym razem :)

Nr1 . na pewno jest ... WAZELINA KOSMETYCZNA ! 

Stosuje wiele pomadek ochronnych , blyszczyków i nic nie ratuje moich ust jak wazelina :) zima jest nie zastapiona. czesto mam problem z suchymi skórkami super nawilza . Moje usta po niej wygladaja kuszaco ;D Wazelina ma wiele zastosowan nie tylko do ust :) np .. na suche lokcie :) cena to hmm.. 2.50zl :) warto wypróbować :)

Nr2. Podkład Revlon 150 Buff


Na pewno wiele z was go stosowało;) fajnie kryje i dlugo się trzyma wiecej nie wymagam od podkladu :) wkurza mnie tylko jego zapach . Jest wydajny :) cena to 30+ zl ;/// i dostepnosc kiepska ;) ja kupuje na allegro ;))) 

Nr3. Anty Perspirant w kulce Adidas

Super produkt nigdy nie mialam lepszej kulki ;))) super pachnie jest mega wydajna ! a najwazniejsze nie mamy pod pachą mokrych sladow ani nic . Zapewnia 24 godzinną ochronę przed przykrym zapachem potu.:) cena okolo 10 zl. 

 Nr4. Eveline Nature Line. - balsam do ciała :) 


Jest to mój najlepszy balsam jaki dotąd mialam ! . Nie cierpie się smarować nimi ... czekać aż to wszystko wsiąknie .. To Masło wszystko zmieniło !! Świetnie pachnie, wydajny, nawilża i przyjemnie się go aplikuje, nie zostawia tłustego filmu, szybko się wchlania . Cena to tylko 12 zl !!! roosman ;D Są również inne zapachy . jak mi sie skonczy ten na pewno wypróbuje czegoś innego :) 


Nr5. Masło kakaowe z Ziaji.
 
Mój kolejny KWC :) krem ślicznie pachnie i dobrze nawilża skórę. Po zastosowaniu kremu twarz jest mięciutka, delikatna w dotyku i dobrze nawilżona. Nie zauważyłam zeby ujednolical koloryt :( Ja stosuję go na noc ponieważ jest tłusty i pozostawia na skórze tłusty film. Cena okolo 4zl.

Nr6. Puder-Synergen

Jest to jeden z moich pierwszych pudrów. I myśle ze zagości u mnie na dłużej. Fajnie matuje . jest tani okolo 8 zl ! Wydajny kolor mi pasuje :) Ma praktyczną gąbeczkę. ma przyjemny zapach.
Minusem jest to ze uwydatnia suche skórki  i trzeba dokonywać poprawek bo nie utrzymuje się za długo :) 

Nr7. Biały cień do powiek !


Nie ważne jaki ! Ważne ze biały ! Ostatnio mam obsesje na punkcie bialego cienia ;p nie wyobrazam sobie wyjsc w niepomalowanych powiekach ;) jest fajny ale bez bazy nie ma co !!! to tyle ;d cena akurat tego to chyba 7 zl. 


TO JUZ WSZYSTKO MOI KOCHANI ! :)))) 

pozdrawiam ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz