sobota, 18 lutego 2012

♥19 TAG o lakierach:)


1. ulubiona marka lakierów?
Miss sporty

2. lakiery brokatowe czy kremowe?
zdecydowanie kremowe

3. OPI, China Glaze czy Essie?
niestety nigdy nie miałam styczności z żadnym, ale najbardziej chciałabym spróbować OPI.

4. jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
praktycznie co  2 dzień:)

5.jaki jest twój ulubiony kolor?
czerwony, gdybym mogła cały czas bym miała czerwone pazurki:)

6. ciemne czy jasne pazurki?
KOLOROWE!

7. co masz aktualnie na paznokciach?
czerwony lakier my secret :)

8. czy lubisz matowe wykończenie?
zdecydowanie nie.

9.czy jestes fanką frenchu?
tak

10. ulubiony zimowy kolor?
my secret czerwony ;p teraz ostro nim sie maluje ;DDDD

11. za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
wibo,

12. czy używasz lakieru nawierzchniowego? jaki jest twoj ulubiony?
nie uzywam

13. jakiego koloru nigdy lub prawie nigdy nie nosisz?
białego i czarnego

14. czy używasz preparatów podkładowych? jakie sprawdziły się najlepiej?
nie używam.

15. ulubione wykończenie lakieru?
wykończenie kremowe

16. wzorki czy prosty monochromatyczny manicure?
podobaja mi sie wzorki ale nie mam talentu wiec proste:)

17. czy lubisz pękające lakiery?
nie lubię.

18. jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Wibo nie pamietam jaki ;) napisze wam pozniej :_)

19. lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować sama?
wolę kupić sama bo wiem jaki kolor mnie interesuje bądź jakiego potrzebuje, a jeżeli chodzi o dostawanie lakierów to tylko od osób które dobrze znają mój gust, bądź wiedzą jaki kolor chcę.

20. kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Dawno. w gimnazjum :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz