sobota, 31 marca 2012

♥30 Moje domowe SPA

Ale dawno nie pisalam ! :) przepraszam was za to , ale juz sie motywuje i skrobie coś dla was;)

Moje domowe Spa ktore robię w każdy weekend ;) a wiec tak :

•Umyj twarz ciepłą wodą oraz płynem do mycia twarzy dostosowanego do Twojego rodzaju cery a nastepnie osusz ręcznikiem.
-ja do oczyszczania twarzy uzywam mydła szarego, kiedys powiem wam o nim wiecej :) a do zmywania oczu mleczko z Ziaji z ogorkiem.

•Wypełnij umywalkę lub miednicę gorącą wodą,parującą wodą.

•Nałóż na głowę ręcznik i pochyl się nad umywalką tak nisko aż poczujesz ciepło na twarzy. Ręcznik powinien tworzyć namiot nad Twoją twarzą oraz wodą, zgarniając parę do środka. Trzymaj ręcznik kilka minut (nawet 15 - ale wedlug mnie to nie realne bo plecy bola mega !) do tego czasu kiedy Twoja twarz stanie się mokra i ciepła.

•Do gorącej wody możesz wcześniej dodać mięty lub cytryny aby odświeżyć twarz.

•Na mokrą twarz nałóż peeling. Nakładaj go palcami okrężnymi ruchami delikatnie. PAMIĘTAJ: nie stosuj peelingu na okolice pod oczami ponieważ jest ona tam bardzo delikatna. mój peeling:

 Ogólnie staram się go wykończyć i kupić ten z Soraya. Jest ok .. ale nie kupię go więcej jest tyle innych które trzeba testować:)

•Delikatnie usuń peeling za pomocą ciepłej wody.

•Nałóż maseczkę na twarz. Stosuj ją zgodnie z zaleceniem na opakowaniu maseczki. Moje maseczki:

Polecam ! :))))))))))))

• Połóż się na plecach i nałóż na oczy plasterki świeżego ogórka. Leż tak długo aż minie czas oczekiwania na zmycie maseczki.

• Usuń z oczy ogórki.
• Zmyj maseczkę ciepłą wodą.
• Ochlap twarz zimną wodą lub jeszcze lepiej zanurz ją całą na kilkanaście sekund w misce z zimną wodą. ZIMNA WODA ZAMYKA PORY.
• Osusz twarz ręcznikiem.
• Nałóż na twarz krem nawilżający.

I to tyle ;D Prawda że proste?!;D stosuje tej metody od miesiąca.. ale bardzo mi się podoba, twarz jest zrelaksowana i taka świeża. Polecam każdemu kto ma trochę wolnego czasu i nie ma co z nim zrobić . ;*
Pozdrawiam . ja dziś zrobię sobie Spa :>

♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz