środa, 7 marca 2012

♥26 Zakupy biedronkowe ;) i nie tylko ;)

Oczywiście jak pewnie większość z was ja również skusiłam się na zakupy kosmetyczne w Biedronce !;D
Mega okazja i suuuper cena ;)

Ja zakupiłam zestaw z firmy Eveline za 20 zł;)


Kupiłam go ze  względu na odzywkę bo chciałam ją sobie sprezentować a tu taka promocja ;) sama odzywka kosztuje coś koło 10 zł. Na razie nie powiem wam jak ona działa bo użyłam jej 1 raz;D ogólnie moje paznokcie ostatnio są mega twarde.. jak nigdy ! Nie łamią się nic ! ;) Ale zawsze odzywka się przyda ;D Uzywałam dawno temuu jakis odzywek ale nic nie przynosiło skutków więc się zraziłam do tego typu kosmetyków:) Ale słyszałam tyle dobrego na temat tej odżywki że musiałam kupić ! :)


U mnie w mieście nie mam dostępu do kolorowych kosmetyków z firmy Eveline :( a szkoda.... :(
Zawsze chciałam kupić sobie jakaś mascarę ! A teraz miałam okazję :)

Użyłam jej z 2 razy ! Ale jestem zadowolona bardzo :) Trzyma się cały dzień . Nie osypuję się .. Słabo wygrubia rzęsy a na tym mi najbardziej zależy bo mam cienkie :( Ale i tak jestem na TAK. Jeśli zdarzy się okazja to na pewno ją kupie ponownie ;p

Ocena 8/10 :)))))

Puder transparentny Eveline :)


Na początku przestraszyłam się tego pomarańczu na białym waciku ! Ale to tylko złudzenie;D Co mnie w nim urzekło to opakowanie ! Jest prześliczne !!!!! Wygląda na jakiś luksusowy puder haha :)
Mając go nie czuje maski na twarzy, utrzymuje się dosyć długo (5-6h). Słyszałam też że zawarte są w nim naturalne składniki i produkt  nie zatyka porów!Tego jeszcze nie wiem ;)Jest delikatny, a zarazem bardzo dobrze maskuje niedoskonałości.

9/10 :)

Lakier do paznokci Eveline:

Jest piękny ;D Jedna warstwa starczy. Szybko wysycha. Wiadomo nie utrzymuje się nie wiadomo ile .. u mnie max 2 dni ;D Ale i tak się zakochałam :)


Cena 6.99 ? jakoś tak ;D

Będąc w rossmannie kupiłam też :


Mam ostatnio spory problem z pryszczami :( mianowicie na brodzie ! Walcze i walcze.. Ale nic nie pomaga. Oczywiście to też nic nie dało według mnie . Wysusza trochę i tyle . Według mnie jest zbędne .. :( Cena to 13 zł . Nie kupię więcej. Nie polecam ! U mnie się nie sprawdziło.

Ocena to 2/10 .. za wysuszenie . I za wygodną aplikacje .




Buziam was xoxo ! A teraz idę się uczyć tyle nauki ;((((((

1 komentarz:

  1. Ja oczywiście też kupiłam sobie ta paczuszkę, choc mam puder w kamieniu i to nie jeden i tusz, odżywki tak jak Ty nie miałam i chciałam wyprobować. Uważam, że za taką cenę grzech tego zestawu nie kupić, druga taka okazja się nie powtórzy:D

    OdpowiedzUsuń