sobota, 4 sierpnia 2012

♥40 Recenzja Eveline- Serum Modelujące do biustu

Dziś przychodzę do Was z obiecaną recenzją serum z którego jestem bardzo zadowolona ;D




Opis Produktu KWC


Serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i podnosi biust. Już po pierwszym użyciu tworzy mikrosiateczkę na kształt "niewidzialnego biustonosza", dając efekt push-up. Skutecznie zwalcza objawy opadania, utraty jędrności i elastyczności biustu. Nadaje piersiom bardziej pełny, okrągły kształt. Zawiera wyselekcjonowane składniki: Volufiline (ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia Asiatica), kwas hialuronowy, Centella Asiatica, Algi Laminaria, Acacia Collagen oraz kofeinę.
Produkt jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry (także wrażliwej), nie ingeruje w gospodarkę hormonalną, jest bezpieczny dla gruczołów sutkowych.
Serum jest szczególnie polecane kobietom, które chcą przywrócić młodzieńczą jędrność i sprężystość piersi - szczególnie po okresie karmienia.

Skład: Aqua /Water/, Glycerin, Centella Asiatica, Cetyl Alcohol, Glycine Soya Oil, Water /Butylene Glycol /Laminaria Hyperborea Extract, Hydrogenated Polyisobutene /Anemarrhenae Asphodeloides (Root) Extract, Water /Propylene Glycol /Acacia Seyal Gum, Hyaluronic Acid, Caffeine, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Glyceryl Sterate SE, Phenoxyethanol /Methylparaben /Butylparaben /Ethylparaben /Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional (Lilial), Linalool.

Cena: 14zł / 200ml


Stosowanie:


2 razy dziennie delikatnie wmasować preparat w skórę biustu i dekoltu.


Dostępność:

Rossman i drogerie nie sieciowe pewnie tez ;D nie wiem czy w naturze jest?:)


Konsystencja:





Działanie:

Jestem zadowolona z tego produktu:) Gdy schudłam miałam nie pełny biust a po tym serum to się zmienilo, biust jest bardziej jędrny, wygładzony, miły w dotyku jest lekko uniesiony i kształtniejszy.
Zapach tez jest śliczny delikatny. Serum szybko się wchłania. Ma ok konsystencje . I cena tez jest fajna.
Jest bardzo wydajny. Co prawda nie stosuje go 2 razy dziennie tylko 1 raz to z lenistwa :)
Mam tylko zastrzezenie do tego ze trochę zapycha mi moją skórę i mam małe krostki ale to nic wybacze mu to ;D Gdy mi się skonczy na pewno KUPIĘ GO PONOWNIE. Iserdecznie polecam jeśli chcecie zadbać o swój biust .

pss.. Moj chłopak ostatnio coś wspominał ze mi biust urusl ;O ale on nie mial pojęcia ze cos takiego stosuje i nie musi wiedziec ;D wiec chyba działa ;D


Może znacie jeszcze jakieś fajne produkty do modelowania biustu? W przystępnej cenie :))



4 komentarze:

  1. Dziękuję ;* Ale mogłyby być ładniejsze :D

    Za niedługo będę musiała się zaopatrzyć w drugie opakowanie tego cudeńka ;)

    Również obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z dwa lata korzystałam z niego, ale miał tubkę biało niebieską lub fioletową, już nie pamiętam i też byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro to naprawdę działa to i ja chętnie się w niego zaopatrzę ♥

    OdpowiedzUsuń