piątek, 28 czerwca 2013

♥53 Kolorowy TAG


Bardzo spodobał mi się ten TAG na innych blogach, więc postanowiłam go sama zrobić. Zapraszam do zapoznania sie z nim . Taguje wszystkich którzy jeszcze go nie robili i im sie spodobał :) 

Zasady są proste. Wybieramy ze swoich zbiorów ulubione kosmetyki w poszczególnych kolorach . 

ŻÓŁTY 


Gliss Kur odżywka w sprayu lubie te odzywki w sprayu sa tanie i mega wydajne !! Polecam swietny zapach.

  NIEBIESKI


babydream oliwka do ciała używam jej do ciała i do włosów fajna bo szybko się wchłania i jest tania. Ma dobry skład;D

  CZERWONY


Mascara maybeline lubie wszystkie tusze z meybeline akurat mam ten ;D

  RÓŻOWY


Honolulu bronzer do twarzy bardzo ciekawy czasem mam z nim problem myśle że pojawi się recenzja na jego temat :)

POMARANCZOWY  


Rimmel podkład wake me up ma spf 15 bardzo fajny podkład, nawilza twarz czekam aż sie troche opale bo jest leciutko za ciemny dla mnie :) 

  FIOLETOWY


Anty-perspirant w kremie ziaja soft jeden z moich ulubionych z ziaji lubie go za zapach :) i działanie mi wystarcza.

ZIELONY


Isana zmywacz do paznokci moj ulubiony zmywacz lubie go za zapach i za dużą butelkę ;D


9 komentarzy:

  1. zaciekawił mnie ten bronzer. przyjrzę się mu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam go z calego serca ;D doszlam juz do wprawy w nakladaniu go i nie ma plam ;D

      Usuń
  2. Używam tego podkładu z Rimmela, dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam isane zieloną <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dla mnie tez ;D lecz pomaranczowej nie cierpie !!

      Usuń