sobota, 31 sierpnia 2013

♥56 Podkład idealny na lato- Rimmel Wake Me Up (recenzja)


Dziś obiecana krótka recenzja podkładu z rimmela ;D



co mowi producent:
 Odpowiadając na potrzeby kobiet , które już od świtu chcą zachwycać wyglądem Rimmel stworzył kosmetyk mający błyskawicznie pobudzić i odświeżyć skórę – podkład Wake Me Up.

Specjalna formuła podkładu sprawia, że skóra zyskuje zdrowy , promienny wygląd, skutecznie ukrywa oznaki zmęczenia oraz przedwczesnego starzenia się skóry . Nadaje gładkie , satynowe , prawie niewidoczne wykończenie makijażu .

Leciutki podkład o płynnej formule błyskawicznie rozprowadza się na skórze , nadając jej zdrowy i promienny wygląd. Pokrywa dokładnie pory skóry , nie zatykając ich oraz nie tworząc efektu „maski „.
pozatym prodeucent wymienia witaminy, mineraly , pepetydy i filtr UV 15
podklad wystepuje w 6 odcieniach:
100 ivory
103 true ivory
200 soft beige
203 true beige
300 sand
400 natural beige


KWC <<<<<<<<



Ja posiadam odcień 100 ivory.


ZALETY:

+ładne krycie, trwały
+estetyczne opakowanie które przykówa oko,
+pompka
+ faktycznie rozświetla i sprawia wrażenie świeżej i wypoczętej twarzy,
+nie wysusza twarzy nawet ją nawilża lekko,
+nie zapycha,
+nie podrażnia,
+lekka konsystencja,
+nie tworzy efektu maski,
+przyjemny zapach,
+ nie pozostawia smug, nie roluje się
+SPF 15 oraz witaminy A,E,C,
+jest wydajny,
+ogólno dostępny 

MINUSY:

-myślę że cena bez promocji jest trochę wysoka jak dla mnie ,
-gama kolorystyczna mam odcień najjaśniejszy który nie przypomina ivory i raczej na zimę nie będzie to mój odcień. 


MOJA OCENA:

4,5/5 latem na pewno jeszcze zagości u mnie nie jesden raz ;)


Miałyście ? Polecacie ? :)

6 komentarzy:

  1. nie jestem przekonana do marki rimmel, rzadko sięgam po ich kosmetyki, a po podkłady to już w szczególności

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten podkład.. Pamiętam, że dawał bardzo fajny efekt, jednak po jakimś czasie okazał się bublem- zapychał.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten podkład, myślę, że kiedyś go kupie i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten podkład na lato :) Zimą wybieram bardziej treściwe typu Revlon :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego podkładu,ale czytałam tyle pozytywnych recenzji że będę musiała kiedyś się na niego skusić

    OdpowiedzUsuń