niedziela, 29 września 2013

♥61 Projekt denko sierpień/wrzesień :)


Joanna Naturia peeling myjący z żurawiną- bardzo ślicznie pachniał lecz jest mało wydajny, jest tani i w sam raz na podróż :) MOZE KUPIĘ PONOWNIE. 

Isana zel pod prysznic witaminy&jogurt uwielbiam te żele bo są tanie wydajne i fajnie pachną jest duży wybór ;D KUPIŁAM PONOWNIE.

Ziaja naturalny oliwkowy płyn micelarny używałam go do zmywania makijażu oczu iświetnie się sprawdził jest to moje odkrycie ;D sądze ze jest lepszy od słynnego micela z biedry KUPIĘ PONOWNIE.

Bebeauty delikatny żel krem łagodzący jest fajny lecz znalazłam lepszego zastępce dla niego NIE KUPIĘ PONOWNIE.

Ziaja odżywka intensywne odżywianie do włosów delikatnych nie polubiliśmy się niestety i używałam jej do depilacji nóg NIE KUPIĘ PONOWNIE.

Babydream olejek pielęgnujący uwielbiam używać go po kąpieli i czasem na włosy jest tani i łatwo dostępny KUPIĘ PONOWNIE.

Crema Al Latte świetna maska do włosów, piękny zapach, KUPIŁAM JUZ KOLEJNE OPAKOWANIE.





Ziaja HerbikaPlant zel pod oczy ze świetlikiem kojący nie polubiłam się z nim za bardzo i upłynął termin ważności NIE KUPIĘ PONOWNIE.

Miss sporty podkład So Matte Perfect Stay mój ulubieniec jak na ten moment lubię za opakowanie za super jasny kolor i za cene KUPIŁAM JUŻ KOLEJNE OPAKOWANIE.

Isana zmywacz do paznokci używam tylko go jest niezastąpiony wydajny i tani MAM KOLEJNE OPAKOWANIE.:)

Dove krem do ciała bardzo go lubię używam do nawilżania moich suchych wciąż ramion -.- KUPIĘ KOLEJNE OPAKOWANIE.

Babydream krem do twarzy i ciała, używam go na noc do twarzy fajny tani, dobry skład ,bardzo uniwersalny MAM KOLEJNE OPAKOWANIE.

Ziaja krem nagietkowy jest ok używałam tak jak kremu dove. JEŚLI BĘDZIE OKAZJA TO KUPIĘ PONOWNIE.

Maść cynkowa mam mieszane uczucia co do niej, jest mega wydajna i tania, trochę wysusza pryszcze, CHYBA NIE KUPIĘ PONOWNIE.

Bebeauty stały bywalec w mojej lazience uwielbiam go świetnie zmywa makijaż, wydajny tani ! POLECAM ;d KUPIŁAM KOLEJNE OPAKOWANIE I BĘDĘ KUPOWAĆ DO KOŃCA ŚWIATA;dddd

Jedwab do zabezpieczania końcówek nie potrafię oceniać tego typu produktów mam nadzieję że działa ;D WOLĘ CHYBA JEDWAB Z MARION :) NIE KUPIĘ PONOWNIE.

Garnier regenerujące mleczko do ciała myśle ze za taką cene jest nie warty zakupu jest wiele świetnych balsamów tańszych, nie widze różnicy. NIE KUPIĘ PONOWNIE.

Miss selene nr 123 i 225 NIE KUPIĘ PONOWNIE.

Venita Solar samoopalacz do ciała i twarzy używałam do nóg latem i był okey . KUPIĘ PONOWNIE W NASTĘPNE LATO.


Płatki kosmetyczne fajne zwykłe ;D zawsze muszą być KUPIĘ PONOWNIE.

Lady maszynki do depilacji to moje ulubione maszynki bo są bardzo tanie ;D a używam ich w ekspresowym tępie. KUPIŁAM PONOWNIE.

Ziaja maska dotleniająca kojąca i nawilżająca. Najbardziej lubię nawilżającą. Uważam ze są najlepsze ;D KUPIĘ PONOWNIE.

Perfecta maseczka na twarz szyję i dekold głęboko nawilżająca. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE.

Intimea chusteczki do higieny intymnej. KUPIĘ PONOWNIE.

Marion chusteczki do higieny intymnej KUPIĘ PONOWNIE.

Marion chusteczki odświeżające JEŚLI BĘDĄ MI POTRZEBNE TO KUPIE.;d


UFFFFFFFFFFFFFFFFF.. wkońcu dobrnełam do końca, Troszkę się tego nazbierało ;D Jestem z siebie mega dumna jak widze taką reklamówe. Miałyście coś ? Lubicie ?;D 

6 komentarzy:

  1. Co chwilę czymś innym farbuję, ale najbardziej lubię farbę Garnier Color Sensation 111 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W drogerii Natura i Hebe je widziałam :) Są bardzo wydajne, ja jedną ampułkę miałam na kilka użyć :) Też muszę je znowu kupić, czekam tylko na cenę w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze w koncu wyprobowac kallosa:))

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego ;) używałam ten zmywacz do paznokci z Isany ,świetny jest !

    OdpowiedzUsuń