niedziela, 3 listopada 2013

♥67 Projekt Denko Pazdziernik :)



Konieć miesiąca czas na denko! Myślę że sporo się tego uzbierało ocencie sami :):)

 Timotei intensywna odbudowa- wziełam się za nią bo chciałam ją wkońcu wykończyć ciężko cokolwiek mi o niej napisać, krzywdy nie zrobiła szału też nie.
Czy kupię ponownie?: NIE
 Alterra olejekdo masażu migdały i papaja- świetnie pachnie, używałam zarówno do ciała jak i do włosów. Trochę wysoka cena jak dla mnie.
Czy kupię ponownie?: TAK
 babydream żel do mycia ciała- przypadł mi bardziej niż szampon z tej firmy, myłam nim włosy mega wydajny i delikatny.
Czy kupię ponownie?: TAK
 bebeauty płyn micelarny- to jest mój absolutny hit, nic nie będę pisać już na jego temat ;) W tym miesiącu zużyłam aż 2 opakowania.
Czy kupię ponownie?: TAAAAAAAAAAAAAK.
 babydream krem do twarzy i ciała- bardzo uniwersalny zawsze jest w moim domu, do twarzy do rąk do wszystkiego, śmiesznie tani i ma dobry skład.
Czy kupię ponownie?: TAK
 Wibo lakier do paznokci-  nr się starł, 1 warstwa wystarczała aby pokryć paznokcie, miał ładne złote drobinki w sobie.
Czy kupię ponownie?: MOŻE
 Ziaja activ antyperspirant w kremie- kiedyś bardzo go lubiłam, pachnie ładnie w opakowaniu, lecz na mojej skórze już nie...
Czy kupię ponownie?: NIE
 Wibo eyeliner- uwielbiam go i zawsze kupuję, tani, fajny pędzelek i utrzymuje się cały dzień na oku ;)
Czy kupię ponownie?: TAK
 Ziaja tonik ogórkowy- świetny kosmetyk za małe pieniądze, sądze że nie warto przepłacać za tonik, jest wydajny i ładnie pachnie. Najbardziej lubię tą wersje z ogórkiem.
Czy kupię ponownie?: TAK
 FUSS WOHL-balsam do stóp pachniał bardzo mentalowo ale przyjemnie, słabo nawilżał moje suche stopy.
Czy kupię ponownie?: NIE
 Perfecta mus do ciała wyszczuplający- uwielbiałam go za zapach, używałam tylko na uda i pośladki, wyszczuplić nie wyszczuplił ale to chyba żadna niespodzianka ;D
Czy kupię ponownie?: MOŻE
 Golden Rose lakier do paznokci nr 22-  uwielbiam go za kolor!!! Jest prześliczny ;D ładny turkusik:):)
Czy kupię ponownie?: TAK LATEM.
 Nivea 2 próbki kremu- co tu mówić chyba każdy go zna.
Czy kupię ponownie?: TAK
 RECENZJA
Czy kupię ponownie?: MOŻE
 Carea płatki kosmetyczne z biedronki - to moje ulubione płatki, tanie, i nie rozwarstwiają się.
Czy kupię ponownie?: TAK
 Lady maszynki do depilacji- bardzo je lubiłam za cene.
Czy kupię ponownie?: NIE WIDZIAŁAM ICH JUŻ W BIEDRONCE. WIECIE COŚ NA TEN TEMAT?:( 
RECENZJA
Czy kupię ponownie?: MOŻE

2 komentarze:

  1. muszę sobie kupić ten płyn dla dzieci i krem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo rzeczy również znajduje się w mojej kosmetyczce :)
    przekonałaś mnie do tego płynu miceralnego!:)

    OdpowiedzUsuń