sobota, 17 maja 2014

♥82 RECENZJA Catrice Eye Brow 020 Date With Ash-ton


Kredkę kupiłam w naturze na promocji -40 %. Chcę Wam pokazać ją jak prezentuje się na moich brwiach.
Link do KWC

Nie używam jej za długo ale mogę już o niej coś napisać;p Kredka jest w ładnym  opakowaniu, z grzebyczkiem na końcu ktory sprawdza się bardzo dobrze nie mam nic mu do zarzucenia.


PLUSY:
*kredka jest bardzo trwała,
*ciężko zrobić nią sobie krzywde
*ma ładny kolor i dośc duża gamę kolorystyczną każdy znajdzie coś dla siebie,
*jest tania,
*wydajna,
*bardzo naturalny efekt,
*zmywa się bez problemu,
*można stopniować efekt (od delikatnego do intensywnego podkreślenia brwi)
*nie rozmazuje się,
*nie wpada w rudy kolor,

MINUSY:
-Wydaje mi się że jest trochę tępa w nakładaniu .. muszę ją mocno pocierać i przez to wyrywam sobie włoski z brwi. 
-dostępność

A teraz moje brwi: 

Przed wypełnieniem :

Po użyciu kredki:





Efekt mi się podoba jest naturalny, ale boję sie jej stosować codziennie ;d wypadna mi wszystkie włoski ;((( 
Miałyście? Lubicie?;D


5 komentarzy:

  1. nie miałam tej kredki, ale tak jak mówisz kredki do brwi je osłabiają- więc myslę że fajnie ich uzywac na szczególna okazję, teraz lato i bałabym sie że mi by sie rozmazała, kosmetyczka też mi odradzała, bo brwi mam skromne ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Daje fajny, delikatny efekt :) Ja jednak mam brwi tak ciemne, że nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzupełniam brwi cieniami, ale kredką też ładnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie akcentuje brwi, ja zawsze poprawiałam ich wygląd paletką z Ori, ale widzę, że kredka też daje ładny efekt, może nawet bardziej precyzyjny?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą kredkę i byłam zadowolona :) Fakt troszeczkę tępawa jest :)

    OdpowiedzUsuń