środa, 15 lipca 2015

#85 RECENZJA:Essence, All About Matt!, Fixing Compact Powder (Puder prasowany)

Hej! 
Jakiś czas temu kupiłam puder ponieważ miałam poprzednią wersje sypką która została wycofana i bardzo dobrze mi się sprawowała ale niestety dobiła denka a że mamy lato to potrzebowałam czegoś podobnego więc wybór padł na nowszą wersję pudru Essence. 
Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził? Zapraszam do czytania:)


Opis produktu:

Jeżeli jesteś zwolenniczką pudru w kompakcie, ten puder przeznaczony jest dla ciebie. Transparentny puder nałożony na podkład matuje skórę i ujednolica makijaż. bez efektu świecenia przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego odcienia skóry.


Skład:

Skład: Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Saphire Powder, Aqua, Magnesium Stearate, caprylic/Capric Triglyceride, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Ethylhexyl Palmitate, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol (9.05.2013.)

Cena:

 ok. 15zł / 8g

Dostępność:

Essence nie jest dostępne wszędzie, a tylko w drogeriach z ich szafą np. w Naturach czy Hebe.



Plusy:

- dobrze się rozprowadza,
 -dobrze matuje skórę, 
-nie zauważyłam żeby bielił twarz, 
-stapia się z cerą, ujednolica cerę,
-jest wydajny
-cena przystępna
-mat u mnie utrzymuje się prawie cały dzień nie muszę robić poprawek ale nie mam wiekszych problemów ze świeceniem, mam cerę mieszaną ;)
-ma transparentny kolor za co go bardzo lubię,
-nie zapycha, nie pojawiają się nowe niespodzianki,
-nie robi maski na twarzy,



Minusy:

- nałożony w zbyt dużej ilości daje efekt nadmiernej pudrowości,
- może podkreślać suche skórki,
-nietrwałe opakowanie 
-brak lusterka? 
-cięzko nakłada się na niego bronzer/róż.
-nie posiada puszku/gąbeczki



Podsumowując daje mu 4,5/5 pkt. U mnie się sprawdził i latem na pewno będę do niego wracać. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz