sobota, 12 listopada 2011

♥06 Mini projekt denko :):)

Przedstawie wam produkty ktorych zuzylam niedawno :) napisze wam tez na co je wymienilam :):)

1. Jest to kulka z adidasa :) którą wymieniłam na taką samą tylko inny zapach :) wedlug mnie dobrze sie sprawdza . na prawde u mnie trzyma sie przez te 24-h. Jest świetna ! :) kosztuje hmmm.. nie pamietam teraz ale coś 10 zl z groszami chyba :):) kupiona: Roosman ;D


2. Balsam do ciała.  masło pomarańczowe z ziaji. nie mam mu nic do zarzucenia. fajnie sie wchłania spoko pachnie . nawilza tez swietnie ogolnie fajnie miec cos takiego. Zamieniłam je na mleczko do ciała także z ziaji ''kozie mleko'' te balsamy towarzysza mi od bardzo bardzo dluugo zmieniam je co jakis czas inny zapach zeby nie oszalec :) ogolnie polecam cena to okolo 12 zl :) takze roosman ;p


Kolejnym produktem jest tonik odświeżający do twarzy z Nivea mysle ze zamienie go na ten sam :) 
U mnie sie sprawdza. Fajnie oczyszcza skóre i ja odświeża jest taki fajny efekt świeżości :) cena to okolo nie pamietam dokladnie z 15 zl :)

Korektor z miss sporty ! WKONCU SIE SKONCZYL :) wedlug mnie jest on za ciemny . po jakims czasie widac go na twarzy nie ladnie to wyglada no i nie kryje za mocno :) mysle ze na razie nie bede kupowac nic na jego miejsce nie jest mi az tak potrzebny :)  cena to okolo 10 zl . 


Tusz do rzęs z Maybelline :) Jest świetny ! nie pozostawia grudek super podkreśla rzesy wydłuża je a także maja fajna objetosc ;p fajna szczoteczka latwa w uzyciu mysle ze kupie kolejny taki sam :) Jeszcze nie wiem moze znajde cos lepszego ? a moze wy polecicie mi cos na jego miejsce?;) cena to okolo: 33 zl bez promocji ;P z czystym sercem POLECAM !!!! 


To juz wszystko z moich kosmetykow zuzytych w ostatnim czasie ;) Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko. 3-majcie sie ;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz