poniedziałek, 13 lipca 2015

#84 Zakupy Czerwiec/Lipiec misz masz

Hej! 
Dawno nic nie dodawałam. Dziś pokaże Wam małe zakupy z ostatniego czasu. 
Będą kosmetyki ciuchy itp. Zapraszam do czytania.


Sukienka no name idealna na wakacje,jest dobrze wykonana, zwiewna i ma ładny kolor oraz przeurocze frędzelki. Cena 35zł.

 

Kapelusz kupiłam z myślą o wakacjach nad morzem aby chronić swoje włosy przed słońcem przypadł mi do gustu ma piękny kolor słomiankowy i świetnie będzie wyglądać do stroju kąpielowego. Cena 10zł.
Narzutka cena 45zł 


Filtry dużo filtrów ! ;)
1,2-Sun Ozon SPF 10 oraz 30
3.DAX SPF 15
4.ZIAJA sopot sun SPF 6
5.AA SUN krem do twarzy z SPF 30 (niedługo będzie recenzja)

Lakiery do paznokci 3,50sztuka. A niżej hybryda z semilaca do kupienia tutaj--->KLIK około 30zł


Kolor jaki wybrałam to MINT 022 A poniżej swatche lakierów oraz hybrydy.




Szampon i odżywka do włosów z Dove są aktualnie w rossie na promocji ;) Szampon około 10 zł Odżywka 7,99zł


Płyn micelarny z Garniera bardzo go lubie miałam również wersję zieloną i nie widzę różnicy pomiędzy nimi.


Kilka próbek na wyjazd.:
1.Maseczki do twarzy z Ziaji liście zielonej oliwki.
2.Venus płyn do higieny intymnej,
3.Szampon i odżywka z alterra,
4.Płyn micelarny 2 fazowy z Rival de loop,


Maszynki do golenia z netto 4,99zł
oraz
chusteczki również z netto


I wreszcie kolorówka :

w7 Hollywood bronzer i roświetlacz kupiłam w naturze.(planuje napisać recenzje),
Bronzer Bourjois,
Puder sypki Manhattan kolor natural.,
Rimmel Lasting kamuflaż do twarzy ,
Puder transparentny z essence bardzo lubiłam starą wersję tego pudru w wersji sypkiej niestety została wycofana dlatego skusiłam sie na ten,
Podkład Bourjois oraz Loreal,
Tusz do rzęs z eveline.

To wszystko ! ;) Miałyście jakiś produkt? Jak sie u Was sprawdził? Dajcie znać co w ostatnim czasie kupiłyście! Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz